maandag, augustus 23, 2010

Zelfportret # 91

Afgelopen week waren de avonden zoel en vochtig. Benauwdheid heerste in huize Bijsterbosch. Ramen stonden wijd open. Tja, dan zien de vliegen het licht en strijken neer op mijn voorhoofd.
Een vliegenleven voor de fotografie. (voor de duidelijkheid, in een reflex sloeg ik op mijn voorhoofd. Het was geenszins de bedoeling de vlieg het leven te ontnemen. Maar ja, toen die dood en wel op mijn aangezicht zat, heb ik de camera maar gepakt. Soms gaan die dingen zo)
Foto: Diemen. 19/8/10. 0.51 uur.

2 opmerkingen:

Jantien Koenders zei

Ja ja, en de hele vliegenfamilie stond zeker met tranen in de ogen op de vensterbank toe te kijken en nèt toe jij je camera op dit ontroerende tafereel richtte kozen ze het hazenpad...
; )
J10.

Jaap Bijsterbosch zei

En vlogen rechtstreeks het spinnenweb in de hoek van het raamkozijn. Te wreed om te fotograferen. Natuur is hard!!