vrijdag, juli 06, 2007

Diemen by Nite.

Dit is de eerste foto van een serie die ik volgend seizoen wil maken. Nachtlandschappen in Diemen. Dezelfde spelregels als bij de Diemer Landschappen: Elke foto wordt op de gemeentegrond van Diemen gemaakt.
Verder: De familie Bijsterbosch vertrekt morgen naar Zweden. Vakantie. En ja, ik ga wat bosfoto's maken op rolfilm 6x6. En dingen op een digitale camera.
Ik neem geen laptop mee op vakantie. Dat betekent even geen nieuwe foto's op dit weblog. Op 24 juli hoop ik wat dingen uit Zweden te laten zien. Daarna ga ik naat Buitenkunst om workshops te geven. Vanaf half augustus is dit blog weer volledig functioneel. Bedankt voor alle belangstelling en reakties tot nu toe en hopelijk tot ziens op 24 juli of later.
Foto: Achter Gruttoplein. 01/07/2007. 23.26 uur.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Jaap,
Is dit een foto in het kader van de opdracht hergebruik?
Groeten,
José
Buitenkunst 2006
jozeth@tiscali.nl