woensdag, september 16, 2009

Zelfportret # 52

Een jaar geleden was ik ook op Buitenkunst. Op vrijwel dezelfde plek als waar deze foto is gemaakt besloot ik toen een zelfportretten serie te gaan maken. Elke week een zelfportret, en dat een jaar lang. ’t Is nu een jaar verder…..
Wat ik een jaar geleden niet kon weten, was dat mijn vader 1 oktober zou overlijden. Dat geeft de serie een extra diepe betekenis, vooral
omdat ik nogal op hem lijk . ’t Is dus onbedoeld ook een ode aan mijn goede vader geworden.

De oplettende beschouwer zal geconstateerd hebben dat de laatste 5 zelfportretten pas 5 weken na het maken van de foto op het blog verschenen. Dat kwam omdat ik in de zomer het weblog
5 weken heb laten rusten . Ik ga door met het maken van zelfportretten, maar af toe zal ik wel eens een week overslaan, of er twee in een week maken. Ze zullen chronologisch op het weblog verschijnen.

Foto: Buitenkunst Randmeer. 11/8/09. 8.36 uur.

Geen opmerkingen: